سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را به هدایت رهنمون شود، تقوا نصیبت کند و از پیروی هوای نفس بازت دارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:24 عصر
بازی فوق العاده زیبا با نام SUPERMINERS را برای شما عزیزان با رزولوشن 240X320 آماده کرده ایم.بنابر ادعای سازنده بازی این بازی دارای بیش از 100 مرحله میباشد. این بازی با فرمت جاوا می باشد.


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:24 عصر
مجموعه 20 تصویر پس زمینه ی جدید و فوق العاده جذاب از ماشین های شرکت آ ئو دی که در نوع خود بسیار دیدنی است. این تصاویر از نظر گرافیکی نیز بسیار قدرتمند طراحی شده اند و در هنگام استفاده میزکار زیبایی را برای شما آماده می کنند. ویژگی طرح های مفهومی رادیکالی بودن طرح بدنه و موتور است بدین معنی که طراحی این بخشها گاهی اوقات اصلا از قوانین طراحی و اصولی امروزی اتومبیل پیروی نمی کند. برای همین برخی اوقات طرح های زیبا و چشم نواری رقم می خورد. امید واریم این تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:24 عصر
در این مجموعه شاهد دو براش با قابلیت ایجاد نور و روشنایی با فرمت abr می باشد. طراحان و گرافیست های خوش ذوق می توانند از این الگوی آماده در طراحی های خود استفاده کنند. امید واریم این تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:24 عصر
اگر نیاز به یک پخش کننده قابل و قدرتمند برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید حس می کنید. نرم افزار POWERAMP یک ابزار مناسب برای این امر می باشد. اکولایزر قوی و قابلیت پخش LIB از یک فولدر از ویژگی های بارز این پخش کننده آندروید است.


]]>
<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ