سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند مرده تواند خفت ، و مال ربوده دیده بر هم نتواند نهفت . [ و معنى آن این است که او بر کشته شدن فرزند شکیبایى دارد و بر ربوده شدن مال طاقت نیارد . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:30 عصر
بازی فوق العاده زیبا با نام SUPERMINERS را برای شما عزیزان با رزولوشن 240X320 آماده کرده ایم.بنابر ادعای سازنده بازی این بازی دارای بیش از 100 مرحله میباشد. این بازی با فرمت جاوا می باشد.


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:30 عصر
در این مجموعه شاهد دو براش با قابلیت ایجاد نور و روشنایی با فرمت abr می باشد. طراحان و گرافیست های خوش ذوق می توانند از این الگوی آماده در طراحی های خود استفاده کنند. امید واریم این تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:30 عصر
اگر نیاز به یک پخش کننده قابل و قدرتمند برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید حس می کنید. نرم افزار POWERAMP یک ابزار مناسب برای این امر می باشد. اکولایزر قوی و قابلیت پخش LIB از یک فولدر از ویژگی های بارز این پخش کننده آندروید است.


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:30 عصر
به جرات یکی از زیباترین نرم افزارهایی که برای سیستم عامل های سیمبیان سه و سیمیان سری 60 ویرایش پنجم ارائه شده است NOKIA SPORTS TRACKER V4.0.1 میباشد.توسط این نرم افزار میتوانید موقع ورزش کردن خود از تمامی اطلاعات مورد نیاز و ضروری بهره مند شوید.همچون سرعت - کالری مصرفی - فاصله - زمان و... .این نرم افزار بر اساس سنسور جی پی اس کار میکند.


]]>
چهارشنبه 89 دی 29 , ساعت 8:30 عصر
این بازی زیبا BASKETBALL SHOT V1.1.6 نام دارد که با گرافیکی نسبتا خوب و حجمی بسیار کم که برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد.


]]>
<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ